Εξασκούμε και χρησιμοποιούμε το νέο λεξιλόγιο στις μεγαλύτερες τάξεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους:
📝 στα ιστολόγια των τμημάτων μας σε αναρτήσεις με κείμενα και εκθέσεις των μαθητών. Για παράδειγμα, η D και E class γράφουν εδώ: http://bitsandpieces-english.blogspot.com/ και το Lower B2 εδώ: http://markaki-b2.blogspot.com (σύντομα περισσότερες νέες αναρτήσεις)
📝 με ειδικές ηλεκτρονικές ασκήσεις και quiz που συνοδεύουν τα βιβλία μας, στις οποίες έχουμε πρόσβαση στο σχολείο μας αλλά και στο σπίτι
📝 στα phrasebooks των μαθητών με ειδικά σχεδιαγράμματα και προτάσεις
📝 με πολύχρωμες σημειώσεις στο βιβλίο μας για κωδικοποίηση με χρώμα και ενίσχυση της μνήμης
📝 στον προφορικό λόγο των μαθητών αλλά και των καθηγητών μέσα στην τάξη, συνειδητά συμπεριλαμβάνεται στην πρόταση το νέο λεξιλόγιο προς εμπέδωση
📝 στα βίντεο στην τάξη ή στα blogs όπου παρατηρούμε τη χρήση των λέξεων στην πρόταση ανάλογα με την περίσταση
📝 με πολλά παιχνίδια ταχύτητας και κίνησης, όπως έχουμε δημοσιεύσει κατά καιρούς
📝 στα ιστολόγια των τμημάτων μας σε αναρτήσεις με κείμενα και εκθέσεις των μαθητών. Για παράδειγμα, η D και E class γράφουν εδώ: http://bitsandpieces-english.blogspot.com/ και το Lower B2 εδώ: http://markaki-b2.blogspot.com (σύντομα περισσότερες νέες αναρτήσεις)
📝 με ειδικές ηλεκτρονικές ασκήσεις και quiz που συνοδεύουν τα βιβλία μας, στις οποίες έχουμε πρόσβαση στο σχολείο μας αλλά και στο σπίτι
📝 στα phrasebooks των μαθητών με ειδικά σχεδιαγράμματα και προτάσεις
📝 με πολύχρωμες σημειώσεις στο βιβλίο μας για κωδικοποίηση με χρώμα και ενίσχυση της μνήμης
📝 στον προφορικό λόγο των μαθητών αλλά και των καθηγητών μέσα στην τάξη, συνειδητά συμπεριλαμβάνεται στην πρόταση το νέο λεξιλόγιο προς εμπέδωση
📝 στα βίντεο στην τάξη ή στα blogs όπου παρατηρούμε τη χρήση των λέξεων στην πρόταση ανάλογα με την περίσταση
📝 με πολλά παιχνίδια ταχύτητας και κίνησης, όπως έχουμε δημοσιεύσει κατά καιρούς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου